Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

piątek, 15 lutego 2019

Holendrzy do Team Yankee

Już po zapowiedziach podręcznika Free Nations do systemu Team Yankee wiedziałem, że chcę mieć Holendrów. Ich Leopardy I od samego początku wpadły mi w oko, dodatkowo bardzo spodobały mi się ich "klimatyczne" narodowe APC, w przeciwieństwie do M113, za którymi nieszczególnie przepadam. Po przeglądnięciu dostępnych rozpisek i produktów zamówiłem sobie zestaw startowy Nato`s First Line, pluton piechoty zmechanizowanej oraz pudełko owych świetnie wyglądających YPR-765.




Na wstępie chciałem zaznaczyć, że po raz kolejny jestem podbudowany zamówieniem z bolter.pl. Zamówiłem drugi raz w ciągu dwóch miesięcy. Zamówienie złożyłem w niedzielę wieczorem a już we wtorek wieczorem wyjmuję figurki z paczkomatu. Jest to świetny termin realizacji moim skromnym zdaniem. Należy wspomnieć, że YPR są żywiczno- metalowe przez to niestety dość drogie.


Wracając do samych figurek: zestaw Nato`s First Line jest naprawdę ciekawy. Pozwala złożyć i wykorzystać Leopardy I jako MBT zarówno do Niemców, Australijczyków, Kanadyjczyków a nawet Holendrów (zupełnie inne wieże). To bardzo dobrze świadczy o Battlefroncie. Jest to zdecydowany ukłon w stronę graczy. Bo na przykład bardzo ładne i niedrogie Leopardy I z firmy PSC pozwalają na sklejenie tylko wersji Niemiecko/Australijsko/Kanadyjskiej.

Niemieckie śmiglaki vel PAH wydają się dość kontrowersyjne w tym zestawie. Kosztują aż 8 punktów za dwa i choć mogą odpalić dwie rakiety z AT23 HEAT to są jednak bardzo delikatne jeśli przeciwnik ma jakiekolwiek pelotki. Wielu graczy nie zdecyduje się na ich wystawienie. Myślę, że zamiast nich producent mógł dodać coś innego ale dzięki nim zestaw jest faktycznie bardzo uniwersalny.

Mój pomysł na rozpiskę wyglądał następująco:


Nigdy jeszcze nie grałem w Team Yankee więc jestem bardzo ciekawy jak moja rozpiska sprawdziłaby się na przykład przeciwko rozpisce na radzieckich T-72. Możecie mi to napisać w komentarzach ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz