Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

sobota, 6 lipca 2019

Konkurs modelarski strategie.net.pl


Forum strategie.net.pl ogłosiło konkurs na malowanie figurek. Jest możliwość zgłoszenia się w kategorii figurek 15mm i zachęcony przez kolegów na facebooku postanowiłem zgłosić swoją pracę.

Planuję pomalować dwa samochody zwiadowcze Luchs do Bundeswehry do systemu Team Yankee. Pojazdy są bardzo ładne a jednocześnie kamuflaż Bundeswehry wydaje się do ogarnięcia nawet dla osoby początkującej w malowaniu (to o mnie chodzi).

Wiele lat nie malowałem figurek, moim poprzednim dziełem do FoW były dwie podstawki grenadierów SS a tak najbardziej "ostatnio" malowałem wielkiego woja / Ogra na konkursie szybkiego malowania na ETC w Serbii, to był prawdopodobnie rok pański 2014. :D

Figurki do Team Yankee ze względu na skalę niosą ze sobą większą trudność niż rzeczony Ogr. W ramach przygotowań zakupiłem spray Yankee Green, zestaw German Paint Set oraz planuję korzystać z porad z youtubowego tutoriala malarskiego firmy Battlefront.

Chciałbym żeby moje Luchsy wyglądały tak:


Na sam początek załączam zdjęcia planowanego plutonu, docelowo na konkurs zgłoszę 2 Luchsy ale na pierwszych zdjęciach widać wszystkie cztery, które mam.





Trzymajcie za mnie kciuki! :)

1 komentarz: