Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

niedziela, 19 kwietnia 2020

M60A1 Patton do Team Yankee - malowanie by Sgr

Po pierwszym turnieju Team Yankee w Katowicach postanowiłem nieco zmienić moją rozpiskę USA. Wprawdzie M1 Abrams to wyśmienite czołgi jednak ich wysoki koszt sprawia, że zmieszczenie więcej niż 6 w rozpisce jest niemal niemożliwe.

Alternatywą okazują się wydane w podręczniku Stripes czołgi M60 Patton, które dysponują tym samym działem M68 kalibru 105mm jednak słabszym pancerzem, co przekłada się na ich dużo niższy koszt [4 punkty za M60 do 8 punktów za M1].


W nowej rozpisce postanowiłem mieć 10 czołgów M60 Patton, jest to wersja M60A1, która będzie jedną z kompanii z 2. dywizji pancernej US Marines.

Lubię ładnie pomalowane czołgi więc o pomoc poprosiłem o mojego niezawodnego Szymona, który nie odmówił, jednak zaznaczył, że ze względu na dużą kolejkę będę musiał poczekać. Zaczęło się od sklejenia i białego podkładu w grudniu 2019 a potem to było już z górki ;]


Szymon stopniowo podsyłał mi zdjęcia WIP podsycając mój apetyt na gotowe czołgi. Zresztą zobaczcie sami jak to wyglądało.



Jak widać na powyższych zdjęciach modele stopniowo nabierały kolorów i od początku wyglądało to bardzo obiecująco. Jednak szczerze mówiąc zupełnie nie spodziewałem się tego jak fantastyczny będzie efekt końcowy pracy Szymona.






Uwagi końcowe Szymona były takie
- Skończyłem Wojtkowe Pattony. Dużo zabawy z woodlandem na koniec. Jak ktoś ciekawy to 6 czołgów jest z BFu - te zielone i w pustynnym kamo a 5 z PSC, te w Winter Verdant. Idealny zestaw dla mnie to byłby kadłub, gąski i lufa z PSC i wieża z BFu.

Trzeba przyznać, że pomalowane czołgi wyglądają fantastycznie, przyznaje im dziesięć na dziesięć możliwych gwiazdek za malowanie. Dzięki Szymonie ;]


zdjęcia i malowanie by Sgr
tekst Zorg

2 komentarze:

  1. No bajka! tez kiedys cos zamowie u Szymona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze WIP nie był w połowie tak imponujący jak wyszedł efekt końcowy ;]

      Usuń