Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

poniedziałek, 10 października 2016

TANKS - wersja polska

Tym razem nie będzie Unboxingu, relacji and rewelacji - tym razem będzie ordynarna reklama. Jakiś czas temu zamieściłem serię artykułów związanych z grą TANKS i zestawem podstawowym do niej.

Niedawno otrzymałem informację, że znana i lubiana firma Wargamer zdecydowała się przetłumaczyć zasady gry Tanks na język polski. Ponieważ inicjatywa bardzo mi się podoba postanowiłem symbolicznie wesprzeć jej twórców zamieszczająć informację o kampanii crowdfundingowej, która ma miejsce na stronie wspieram.to.

Tutaj link:
https://wspieram.to/tanks

A poniżej film propagandowy wargamera na youtube (uwaga Tygrys jeszcze niedostępny w Tanks):
https://www.youtube.com/watch?time_continue=110&v=pC9V1tzviEU

Warto zauważyć, że podstawowy "pledge" kosztuje tylko 79zł za zestaw startowy, który już w cenie 95zł był bardzo tani. Ta cena to prawdziwy "dzień dziecka"!

Na stronie kampanii należy zauważyć możliwość wyboru zestawu głównego lub zestawów dodatkowych np. tylko jeden Sherman albo tylko jedna Pantera w sensownej cenie 29zł. Dostępne są też maty do gry.

Żeby kampania się powiodła twórcy tłumaczenia założyli sobie cel 10.000zł, wydaje się dość wysoki ale mocno trzymam kciuki za powodzenie projektu.

Jeśli interesują was "Tanks" to koniecznie wspierajcie to! :)
P.S. wsparłem to i ja - zdecydowałem się na zestaw dodatkowy Pantera i akrylowe znaczniki i miarki


1 komentarz: