Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

środa, 22 marca 2017

Gąbki Feldherr do SW Armada

Moje statki i eskadry do Armady od zawsze noszę w pudełku po zestawie startowym jednakże nie zawsze jest ono najszczęśliwszym wyborem. Kilka razy doszło do uszkodzeń statków w transporcie: złamała mi się w nim antena na mostku niszczyciela Victory a kilka Tie Fighterów postradało skrzydła. Myślałem o jakiejś alternatywnie.

Niedawno, za pomocą popularnego w Polsce portalu aukcyjnego, udało mi się okazyjnie wejść w posiadanie gąbek Feldherr do Armady. Transporter Feldherr Mini oraz gąbki do X-winga (na  "Broboty", Decimatora oraz Ghosta) posiadam już od dłuższego czasu.

Dzięki wygranej aukcji otrzymałem 3 gąbki na rebelianckie statki z II fali Armady. Wszystkie trzy powinny zmieścić się do pojemnika o powiększonej wysokości -Feldherr Mini Plus (który już zamówiłem). Do zwykłego Mini mieści się 1 gąbka na statki oraz płaska na podstawki.

Poniżej zamieszczam zdjęcia moich gąbek oraz transportera Mini. Moje gąbki pozwalają na bezpieczny transport 2 krążowników Mon Calmari (Home One), 2 fregat Mc30C, 8 eskadr oraz podstawek, żetonów i talii obrażeń. Karty statków i wykorzystywane karty rozszerzeń można umieścić pod gąbkami lub za "czerwoną siatką" - widoczną na przedostatnim zdjęciu.







Uważam gąbki Feldherr za bardzo dobrą alternatywę transportową względem pudła startowego. Z perspektywy czasu myślę, że warto wydać trochu pieniędzy za wygodne i bezpieczne przenoszenie (i magazynowanie) swoich statków.

Tutaj link do strony producenta dla osób, które chcą zamówić lub tylko zobaczyć jakie są obecnie dostępne wzory: https://www.feldherr.net/for/star-wars-armada/

Warto wspomnieć, że gąbki personalizowane, robione na wymiar pod konkretne statki można zamówić w swoim ulubionym punkcie z laserem np. tutaj:  https://www.facebook.com/laseropspl/?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz