Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

środa, 19 czerwca 2019

Wywiad z kadrą Polski - Czart


Drugim graczem z cyklu został Dawid "Czart" Czartoszewski, znany niektórym jako "Devil Shoemaker". :) Dawid zdominował sezon 2016/17 kiedy wygrał wiele turniejów oraz został Mistrzem Polski pokonując w półfinale Świetlika a w finale Daniela. Oto jego odpowiedzi na moje pytania:

Dawidzie kiedy zainteresowałeś się gwiezdnymi wojnami?

Moje zainteresowanie GW było dość epizodyczne ale trwa od najmłodszych lat kiedy oglądało się jeszcze filmy na VHS'ach gdy płyty CD nie były tak popularne. Pamiętam że bardzo mi się spodobały. Armadą zainteresowałem się przez kolegę, który zakupił podstawkę i pierwsze 2 fale. System już po pierwszych rozgrywkach bardzo przypadł mi do gustu. 🙂 


Jaka jest twoja ulubiona rozpiska?

Ulubiona rozpiska niestety nie jest już legalna turniejowo.... 😞 Było to w skrócie: Gallant Heaven, Yavaris, 3x flotylla i rebelianckie asy na Dodonnie. Niestety sam uważałem że była za mocna jak na tamte czasy i teraz się nie dziwię czemu została poważnie osłabiona. 

Jak określiłbyś swój styl gry?

Mój styl polegał na wyczekaniu i zmasowanym ataku, lubię intensywną 1. lub 2 tury a potem już spokój.

Co uważasz za swój największy sukces w Armadzie?

Mistrzostwo Polski 2017

Z którym graczem najtrudniej ci się gra? 
Moim arcy-przeciwnikiem jest jednogłośnie Daniel vel "Black Admiral" ale tylko gdy gram na eskadrach bo są to intensywne rundy już od samego początku.  




Jaką kartę zaprojektowałbyś jako mistrz świata?
Nie wybiegam myślami tak daleko na przód. Jak będę planował wyjazd na Worldsy to wtedy będę miał problem 🙂 

Czy na koniec zechciałbyś dodać coś od siebie?

Chciałbym Ci serdecznie podziękować za wkład, który wnosisz w tą grę i społeczeństwo graczy. Zawsze dobrze mi się Ciebie czyta, pozdrawiam Czart.

Ja również dziękuję za odpowiedzi i życzę powodzenia we wszystkich pojedynkach poza tymi ze mną oczywiście! ;)

Pytania i drobna korekta: Wojtek "Zorg" Kinasz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz