Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

sobota, 16 listopada 2019

Armada - tacki na Super Star Destroyer


Czołem Admirałowie! Dawno się nie widzieliśmy. To i dlatego, że inne obowiązki pochłaniają mnie mocno i nie mam tyle czasu pisać co kiedyś.
Ale co się odwlecze to nie uciecze. Nabyłem niedawno bardzo fajny gadżet do Armady, którym chciałem się pochwalić.

Niedawno wyszedł taki sobie malutki okręcik który nieco różni się od innych swoim nieszablonowym rozmiarem. A i jakby miejsca na nim więcej... 



Otóż gadżetem tym są to tacki na kartę i żetony do SSD. Ze względu na ponad wymiarową / powiększoną kartę okrętu nie mieści się ona w zwykłych tackach i koszulkach na rozmiar ''Tarot'' więc musiał powstać zupełnie nowy rozmiar. Rozmiar SSD.


Jak widzicie jest miejsce na 6 żetonów obrony, 4 żetony rozkazów a nawet na żeton ''pass'' żebyśmy nie zapomnieli o jego wykorzystaniu. Na tacce jest też miejsce na 6 kart ulepszeń, reszta mieści się na kolejnej tacce, którą możemy połaczyć magnesami w ''wieżę''.



Żeby nie płacić dwa razy za przesyłkę zamówiłem też sobie nową tackę na miarki, która wyszła bardzo gustownie ale widzę, że brakuje mi teraz miarek więc muszę chyba i tak zrobić kolejne zamówienie.




Tacki są fajnie wykonane i są w bardzo rozsądnej cenie. Dla mnie spełniają swoją funkcję niemal idealnie. Jeden mały minusik - są dość ciężkie jak na swój rozmiar. Mimo tego polecam je z czystym sumieniem. Przyznaję im 9/10 gwiazd [śmierci].

Tacki i miarki pochodzą od Jack`s Customs. Zdjęcie Lusankya za wookiepedia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz