Imperial Star Destroyer

Imperial Star Destroyer

poniedziałek, 1 czerwca 2020

7.7cm FK96 n.A gun [GGE571] - Unboxing




Premiera filmu 1917 na VOD oraz darmowa dostawa w sklepie Battlefrontu zainspirowała mnie do zakupów. Od pewnego czasu chodził za mną temat Wielkiej Wojny. Kupione kilka lat temu zestawy startowe i blistery do Niemców i USA stanowią w większści wielki wyrzut na mojej półce.

Do dziś skleiłem zaledwie po jednym plutonie piechoty USA i Niemców [konkretnie Stoss Platoon] oraz pluton 2 dział okopowych. Zagrałem też tylko jedną bitwę w ten podsystem z Inkiem kilka lat temu. Mimo tego jestem zachwycony klimatem wielkiej wojny i bitew 1918 roku, które są dużo dynamiczniejsze niż mogłoby się wydawać osobom, które w Great War nigdy nie zagrały.


Mimo tego w zeszłym roku dokupiłem podręcznik z aktualizacją zasad do 4. edycji. Miałem już nic nie kupować ale teraz zdecydowałem się dokupić blister moździerzy do USA oraz blister dział FK96 Cesarstwa Niemieckiego.

I o tym drugim będzie w dzisiejszym wpisie. Blister zmienił na przestrzeni edycji numer, wcześniej było to GGE570 a obecnie to GGE571. Ciekawe dlaczego.

Po otwarciu sprawa się wyjaśnia - blisterek ten jest prawdopodobnie repackiem. Nie ma w nim już podstawki dowódczej, zgodnie zresztą z zasadami 4. edycji Flames of War. Dodatkowo w moim blisterze ktoś wyciął zaślepki i włożył je w otwory na podstawce. Dzielny mały Chińczyk.


Załogantów otrzymujemy dziesięciu więc niestety brakuje nam chociaż jednego oficera by oznaczyć działo dowódcze. Na modelach jest nieco nadlewek ale jak niemal zawsze u Battlefrontu nie jest tego dużo a to co jest nietrudno usunąć. Naprawdę ciekawie prezentują się pierwszowojenne niemieckie jaszcze.


Poniżej przedstawiam zdjęcie ze strony producenta przedstawiające sklejone i pomalowane działko z ładnie wymodelowaną podstawką.

Warto jeszcze raz wspomnieć, że blister dział zakupiłem bezpośrednie w sklepie firmy Battlefront, która na dzień pisania artykułu [28.05.2020] oferowała darmową wysyłkę do Polski bez względu na wielkość zamówienia. To może być dobry moment na uzupełnienie kolekcji do Wielkiej Wojny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz